Η χαμηλού κόστους ιστοσελίδα σας παρέχει στην επιχείρησή σας προβολή, δυνατότητα πώλησης προϊόντων και παροχής υπηρεσιών και διαφήμισης της αξιοπιστίας και του κύρους σας στην αγορά. Πολλές επιχειρήσεις νομίζουν πως από τη στιγμή που η ιστοσελίδα τους έχει αναρτηθεί και είναι ενεργή, θα προσελκύσει πλήθη πιθανών πελατών που θα σπεύδουν να επωφεληθούν από τις όποιες διαφημιζόμενες προσφορές. Αυτό φυσικά, δεν ισχύει. Η ιστοσελίδα πρέπει να προωθηθεί στην αγορά, με τον ίδιο τρόπο που θα προωθούνταν οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική κίνηση. Είναι ζήτημα κεφαλαιώδους σημασίας το να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας με τρόπο ελκυστικό και φιλικό προς τον χρήστη – καταναλωτή. Σκεφτείτε αυτό καθ’ αυτό το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει;


Web design και περιεχόμενο της

Εξετάστε τις ακόλουθες εισηγήσεις:

  • Ενδεικτικά προϊόντα
  • Περαιωμένα projects, παραγγελίες ή υπηρεσίες
  • Σχόλια ικανοποιημένων πελατών
  • Νέα που σχετίζονται με τον κλάδο σας
  • Σχετικά άρθρα και blogs που αποδεικνύουν πως είστε «ψαγμένος» και, προπάντων, ενήμερος για τις εξελίξεις του κλάδου σας
  • Διασυνδέσεις σε σχετικές συμπληρωματικές ιστοσελίδες
  • Χώροι συνομιλίας των πελατών – επισκεπτών σας για ζητήματα που τους αφορούν
  • Ελκυστικές φωτογραφίες, βίντεο ή απεικονίσεις της επιχείρησης, των στελεχών και των προϊόντων σας

Web design και μηχανές

Επίσης, ανεξάρτητα από την εμφάνιση ή το λεκτικό του περιεχόμενο, η ιστοσελίδα σας θα είναι παντελώς άχρηστη αν κανείς δεν μπορεί να τη βρει. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να προωθήσετε την διαδικτυακή σας παρουσία εξασφαλίζοντας πολλές επισκέψεις από πιθανούς πελάτες; Αξίζει να εξετάσετε ορισμένους σημαντικούς παράγοντες.

Προώθηση Ιστοσελίδων [Search Engine Optimisation (SEO)] – Οι περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω των περίφημων μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google). Αυτό που πρέπει εσείς να κάνετε είναι να διασφαλίσετε ότι θα εμφανίζεστε ψηλά στις λίστες των μηχανών αναζήτησης.  Αυτό εξαρτάται από το πώς θα αξιολογηθεί η ιστοσελίδα σας από τις μηχανές αναζήτησης, διαδικασία εξαιρετικά πολύπλοκη που βασίζεται σε ένα ειδικό λογισμικό το οποίο και εξετάζει εξονυχιστικά την κάθε ιστοσελίδα. Όσο πιο ελκυστική και φιλική είναι η δική σας ιστοσελίδα σε αυτό το λογισμικό, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεστε στις λίστες των μηχανών αναζήτησης. Η επίτευξη αυτού του στόχου, όμως, δεν είναι εύκολη και απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις σχεδιασμού και κατασκευής ιστοσελίδων.

Ακολουθούν ορισμένες στοιχειώδεις υποδείξεις.

Λέξεις ή φράσεις – κλειδιά: Περιλαμβάνουν προκαθορισμένους όρους που περιγράφουν το χαρακτήρα της επιχείρησής σας καθώς και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Αν, επί παραδείγματι, ασχολείστε με το εμπόριο ποδοσφαιρικών αθλητικών ειδών, ορισμένες λέξεις ή φράσεις – κλειδιά θα μπορούσαν να είναι οι όροι «ποδόσφαιρο», «καλαμίδες», «Adidas», «φανέλες» κτλ.

Οι όροι αυτοί χρησιμοποιούνται με δύο τρόπους: ως meta-tags κρυμμένα στο φόντο του κώδικα HTML και, δεύτερον, ως όροι εντός του κειμένου της ιστοσελίδας.  Συνεπώς, τόσο η τοποθέτηση των meta-tags όσο και η σύνταξη των συνοδευτικών κειμένων θα πρέπει να τύχουν προσεκτικού σχεδιασμού. Ιστοσελίδες όπως η wordtracker.com σας επιτρέπει να εξετάσετε το πόσο δημοφιλείς είναι οι λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιείτε, ενώ sites όπως η gorank.com σας παρέχει τη δυνατότητα σύγκρισης της ιστοσελίδας σας με άλλα συγγενή sites.

Συμβουλές σχετικά με τους όρους – κλειδιά:

Τοποθέτησε τις σημαντικότερες λέξεις – κλειδιά υψηλά στην ιστοσελίδα και χρησιμοποίησέ τες συχνά, ιδιαίτερα σε επίτιτλα και αρχικές παραγράφους (χωρίς, ωστόσο, η συχνότητα εμφάνισης της λέξης να επηρεάζει τη δυνατότητα ανάγνωσης και κατανόησης του κειμένου).

Ενσωμάτωσε στα meta-tags πιθανές λανθασμένες παραλλαγές των όρων  – κλειδιά (όπως ποδόσφερο ή φανέλλες) που προκύπτουν από βεβιασμένες καταγραφές στις μηχανές αναζήτησης.

Μην προσπαθήσεις να εξαπατήσεις τις μηχανές αναζήτησης. Όταν τελικά σε ανακαλύψουν θα αφαιρεθείς αυτόματα από τις λίστες. Δεν αξίζει τον κόπο.

Σχεδιασμός της ιστοσελίδας: ένα εύτακτο και καλοσχεδιασμένο site αντιμετωπίζεται ευνοϊκά από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτός είναι ο τομέας στον οποίο ο επαγγελματίας κατασκευαστής ιστοσελίδων υπερέχει έναντι του ερασιτέχνη που σχεδιάζει το site του στο σπίτι του.  Επίτιτλα με σχετικούς όρους – κλειδιά είναι εξαιρετικά σημαντικά. Επίσης, η χρήση εικόνων στην ιστοσελίδα σας, σηματοδοτημένων με περιγραφές της επιχείρησής σας ενισχύει τη συνολική γοητεία της ιστοσελίδας σας. Συνεπώς χρειάζεται να είστε υπομονετικοί και να στοχάζεστε τα οφέλη και τις προοπτικές της επιχείρησής σας στο διαδικτυακό εμπόριο. Μερικές φορές, μπορείτε να πληρώσετε για γρηγορότερη καταχώριση αλλά, προσέξτε, γιατί αυτό δεν εγγυάται πάντοτε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σας ενδιαφέρει; Επικοινωνήστε για μία δωρεάν προσφορά.

Ζητήστε Προσφορά