Ας υποθέσουμε ότι είστε από τους ανθρώπους που σε επιχειρηματικό επίπεδο έρχεστε συχνά με την πρόκληση του να πάρετε αποφάσεις, σωστές αποφάσεις, σχετικά γρήγορα και με την κατάλληλη ενημέρωση. Όταν μιλάμε για επιλογή μιας εταιρίας κατασκευής ιστοσελίδων σίγουρα υπάρχουν πολλές επιλογές. Ίσως μπορείτε να κάνετε πάρα πολλά meetings με διάφορους designers, developers κ.ο.κ. Η πραγματικότητα όμως λέει ότι ο χρόνος είναι χρήμα, δεν μπορείτε να ξοδεύετε συνεχώς πολύτιμο χρόνο για ραντεβού. Ίσως μπορείτε να βρεθείτε με 2 ή με 3 επαγγελματίες του είδους. Χρησιμοποιήστε τα 6 βήματα που παρατίθενται πιο κάτω για να πάρετε την σωστότερη απόφαση που ταιριάζει στην επιχείρησή σας.

  1. Κάντε μία σύντομη λίστα με εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων που κατά την γνώμη σας έχουν δυνατότητες.
  2. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να δείτε το portfolio τους και τις δουλειές τις οποίες έχουν κάνει.
  3. Κανονίστε ένα ραντεβού για να τους γνωρίσετε.
  4. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζουν τι εστί «επιχειρηματικότητα».
  5. Κατανοούν πώς να προσελκύουν πελάτες;
  6. Κάντε τις τελευταίες συζητήσεις για το τι προσφέρουν και το κόστος αυτού.

1)Κάντε μία σύντομη λίστα με εταιρίες κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων που κατά την γνώμη σας έχουν δυνατότητες.

Προτείνουμε να ρωτήσετε προσωπικά όποιον γνωρίζετε για να πάρετε γνώμες και απόψεις από πελάτες. Όταν φτάσετε στην αναζήτηση στο Google οριοθετήστε τις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε. Δηλαδή, αν ζείτε στην Αθήνα, ψάξτε για “κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα” ή αντίστοιχα αν ζείτε στην Θεσσαλονίκη αναζητήστε για “κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη”. Αν και το internet απευθύνετε σε όλο τον κόσμο, αν και μπορείτε να προσλάβετε κάποιον από τα βάθη τις Ινδίας, μία τοπική αναζήτηση θα σας βοηθήσει να συναντήσετε προσωπικά τον επαγγελματία. Ότι και αν επιλέξετε να κάνετε, σίγουρα θα έχετε πολλούς υποψηφίους, οπότε θα πρέπει να επιλέξετε λίγους από αυτούς … Πώς όμως θα το κάνετε αυτό;

2)Αφιερώστε λίγο χρόνο για να δείτε το portfolio τους και τις δουλειές τις οποίες έχουν κάνει.

Οποιαδήποτε εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων βρείτε θα πρέπει να έχει ένα καλοσχεδιασμένο website και ένα εμφανές και πλούσιο portfolio με δουλειές που έχουν ολοκληρώσει και τις παρουσιάζουν. Αφιερώστε χρόνο ώστε να δείτε αυτές τις δουλειές. Αναρωτηθείτε: Μου αρέσουν αυτά που βλέπω; Είναι φιλικά προς τον τελικό χρήστη; Οδηγούν σε σωστή πληροφόρηση του υποψήφιου πελάτη; Πως είναι τα χρώματα; Οι γραμματοσειρές; Οι εικόνες; Δώστε σημασία στην λεπτομέρεια. Ένας σωστός web designer δίνει προσοχή στην λεπτομέρεια.
Όταν έχετε έτοιμη την λίστα με τους καλύτερους κατά την γνώμη σας, και βάση του portfolio του καθενός, η επιλογή μπορεί να γίνει γρήγορα και έξυπνα ακλουθώντας τα παρακάτω:

3) Κανονίστε ένα ραντεβού για να τους γνωρίσετε.

Έχουμε περισσότερους από έναν πελάτες που ήρθαν σε εμάς αφότου είχαν άσχημες εμπειρίες με άλλες εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων, κάτι που μας φέρνει το εξής συμπέρασμα: Μην συνεργαστείτε με κάποιον που δεν έχετε γνωρίσει. Κάποιοι δουλεύουν επικοινωνώντας μόνο με email ή τηλέφωνο. Δεν γίνεται σωστή δουλειά. Έχοντας ένα πρώτο προσωπικό ραντεβού, που φυσικά μπορεί να ακολουθηθεί από τηλεφωνικά ραντεβού καθώς επίσης και από emails, είναι ζωτικής σημασίας να χτίσετε μία παραγωγική και ευχάριστη επιχειρηματική συνεργασία. Χρειάζεται να έχετε έναν ανοιχτό, ειλικρινή διάλογο ώστε να πάρετε ακριβώς αυτό που ζητάτε.

4)Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζουν τι εστί «επιχειρηματικότητα».

Ένα μοντέρνο, επιτυχημένο web design περιλαμβάνει τους εξής 3 κλάδους: 1.Επιχειρηματικότητα, 2.Δημιουργικότητα και 3. Τεχνική κατάρτιση. Είναι σημαντικό να μπορείτε να μιλήσετε για την επιχειρηματικότητά σας με την εταιρία, και αυτοί να μπορούν να σας καταλάβουν και να προτείνουν βάση της εμπειρίας τους το τι είναι καταλληλότερο για εσάς. Η δημιουργικότητά τους και η τεχνική τους κατάρτιση θα πρέπει να είναι εμφανής στο portfolio.

5)Κατανοούν πώς να προσελκύουν πελάτες;

Παρόλο που ορισμένες εταιρίες σχεδιασμού και κατασκευής ιστοσελίδων ειδικεύονται σε ορισμένα είδη επιχειρήσεων, μάλλον θα επωφεληθείτε δουλεύοντας με μία εταιρία που έχει ευρύτερο φάσμα ειδίκευσης. Η εμπειρία τους δουλεύοντας με διαφορετικούς κλάδους και  target groups μπορεί να φέρει πολλά στο τραπέζι (δεν μιλάμε για απλές λύσεις, αλλά για ιδιοφυείς και πρωτότυπες ιδέες)

6)Κάντε τις τελευταίες συζητήσεις για το τι προσφέρουν και το κόστος αυτού.

Αφού έχετε συναντήσει και γνωρίσει τις διάφορες εταιρίες θα πρέπει ήδη να έχετε μία ιδέα του περί τίνος πρόκειται και ποιος μπορεί να φέρει εις πέρας την δουλειά σας. Μετά τις συναντήσεις προφανώς θα πάρετε στα χέρια σας τα συμβόλαια γραπτώς (είναι η τελευταία σας ευκαιρία να βεβαιωθείτε ότι κάνετε την σωστή επιλογή). Το συμβόλαιο πρέπει να παρέχει λεπτομερής περιγραφές του τι θα έχετε στα χέρια σας με την ολοκλήρωση του έργου. Πως συνεχίζετε; Εάν μπορείτε να αντέξετε το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας, προχωρήστε με αυτό που αισθάνεστε ότι είναι ο καλύτερος για εσάς.

Σε καιρούς αβεβαιότητας, όπου το internet γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό για την επιχείρησή σας, είναι στο χέρι σας να κάνετε μία σίγουρη κίνηση. Μία επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία της εταιρίας σας απαιτεί την βέλτιστη κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας. Η επιλογή είναι δική σας.

Σας ενδιαφέρει; Επικοινωνήστε για μία δωρεάν προσφορά.

Ζητήστε Προσφορά